понеділок, 30 вересня 2013 р.

Тиждень «Здорова дитина – здорова нація.» (Фізичне здоров’я).

Годину спілкування  «Спортивна надія» ми вирішили провести в два етапи. Спочатку ми підготували виступи на тему "Видатні спортсмени Українии", спілкувалися на теми здоров я, здорового способу життя. Ми дізналися про видатних спортсменів Оксану Баюл, Лілію Подкопаєву, Яну Клочкову, Андрія Шевченка, братів Кличків, Руслана Пономарьова, Василя Вірастюка та багатьох інших.




Вислови про здоров’я:
Здоров’я – найбільший скарб у житті.
Було б здоров’я, а все інше буде.
У здоровому тілі – здоровий дух.
Бережи здоров’я, поки молодий.
Здоров’я - не шапка – на базарі не купиш.
Здоров’я мати – вік біди не знати.
Здоров’я, як щастя, коли його не помічаєш, значить, воно є.
Хто праці не боїться, того хвороба сторониться.



Немає коментарів:

Дописати коментар